Detail kurzu

Komunikácia v biznise: Efektívne jednanie, argumentácia a presvedčovanie.

GRAND CONSULTING s. r. o.

Popis kurzu

Rozvoj zručností potrebných pre rozvoj asertívnej komunikácie, zmysluplné vedenie rozhovorov, argumentovanie, presvedčovanie a iné.

Obsah kurzu

Charakteristika asertívnej komunikácie. Ako vytvoriť podpornú klímu pre jednanie. Príprava argumentov na rozhovor (naše / ich záujmy, zdroje, schopnosti, východiská s pridanou hodnotou, alternatívy, komunikácia, vzťahy, záväzky, legitimita) Ego a emócie pri jednaní – ako s nimi pracovať. Aktívne počúvanie – nácvik zručností. Vedenie rozhovoru (fázy jednania). Štýly jednania, techniky a taktiky (kompetitívne, kooperatívne, principiálne, virtuálne, …) Ako dospieť k dohode, s ktorou budú obe strany spokojné. (win – win), Plán B – príprava alternatív pre prípad nezhody. Akčný plán osobného rozvoja v jednaní, argumentované a presvedčovaní s uplatnením získaných skúseností.

*** Pri uvedených témach sa jedná o možný obsah tréningu. Ten bude konkretizovaný pri ďalšom osobnom rozhovore a prispôsobený na mieru skupine, jej terajším vstupným vedomostiam a aktuálnym potrebám!

Cieľová skupina

Riadiaci zamestnanci (nižší a stredný manažment), ostatní zamestnanci

Certifikát osvedčenie o absolvovaní kurzu

Kontaktná osoba

Mgr. Katarína Mášiková
+421 908 908 015
katarina.masikova@grandconsulting.sk

Hodnotenie




Organizátor