Detail kurzu
Vyjednávacie taktiky a zvládanie náročných zákazníkov
ROMAN RESEARCH, s.r.o.
Popis kurzu
19.-20. november 2025, Hotel Stupka, Nízke Tatry Tále
Na tomto module si vyskúšate rad osvedčených techník a spoznáte rôzne stratégie vyjednávania, naučíte sa odhaliť taktiku protistrany a správne na ňu reagovať, vyjednávať pod tlakom protistrany, zvládať emócie, ale aj agresivitu protistrany, precvičíte si vyjednávanie v praxi a získate spätnú väzbu od skúseného lektora.
Obsah kurzu
- emócie a racionalita so zákazníkmi
- aktívne počúvanie a metódy dotazovania
- jednanie o cenách a podmienkach
- typy námietok, zvládanie námietok
- intenzívny nácvik zvládania námietok
- argumentácia - konštrukcia argumentov a ich načasovanie
- argumentácia benefitom pre zákazníka
- konkrétne postupy, techniky a triky na zvládanie nátlaku
- tipy na získanie vyjednávacej výhody
- nákupné signály a práca s nimi
- jednanie v zložitejších situáciách
- zvládanie neférového jednania druhej strany
Zúčastnite sa celého cyklu Customer Service Program!
A - Customer service skills 15.-16. október 2025
B - Zvládanie náročných zákazníkov 19.-20. november 2025
Bližšie informácie, pre záujem o prezenčné tréningy u nás alebo vo vašej firme
Viac na romanresearch.sk!
PRIHLÁSTE SA EŠTE DNES ON-LINE NA WWW.ROMANRESEARCH.SK! PRIHLÁSIŤ SA NA TENTO KURZ SO VŠETKÝMI RIADNE VYPLNENÝMI ÚDAJMI VAŠEJ SPOLOČNOSTI JE POTREBNÉ PRIAMO NA NAŠOM WEBE WWW.ROMANRESEARCH.SK!
Cieľová skupina
- zákaznícky servis
- predaj
- zákaznícka logistika
- oddelenia starostlivosti o zákazníkov
- customer service
- key account management
- obchodné oddelenia
2 dňový kurz, školné 475€ resp 525€ v závislosti od prihlásenia, strava 95€, ubytovanie 115 €/samostatne, 65 €/na dvojke, po 12.10.2025 školné 625 €, ceny uvedené bez DPH