Detail kurzu
Asistentky - Organizačný manažment, Google, PPT, AI pre asistentky
ROMAN RESEARCH, s.r.o.
Popis kurzu
Asistentka musí vedieť, čo dnes rieši šéf a aké sú témy manažmentu, ovládať základy marketingu, obchodu a personalistiky. Vedieť robiť reporty a prehľadné prezentácie sú výsadou tých najlepších asistentiek. Na tomto kurze sa zameriate na strategické oblasti, čo sa dnes najviac vyžaduje na týchto pozíciách. Rozviniete svoju kreativitu, zmysel pre zodpovednosť, zameranie na problémy manažmentu.
Obsah kurzu
PRIHLÁSTE SA EŠTE DNES ON-LINE NA WWW.ROMANRESEARCH.SK! PRIHLÁSIŤ SA NA TENTO KURZ SO VŠETKÝMI RIADNE VYPLNENÝMI ÚDAJMI VAŠEJ SPOLOČNOSTI JE POTREBNÉ PRIAMO NA NAŠOM WEBE WWW.ROMANRESEARCH.SK!
Byť adaptabilný, vedieť zorganizovať prácu a čas, vedieť zorganizovať porady a byť pripravený prispôsobiť sa požiadavkám nového dňa. A keď je to potrebné, dokázať riešiť aj dvadsať úloh
naraz a dotiahnuť ich do úspešného konca. Aj to patrí k vlastnostiam chytrej asistentky.
• usporiadanie a vzhľad pracoviska / sekretariátu
• písanie pozvánok, manažment stretnutí a návštev
• organizovanie harmonogramu šéfa
• ako šéfovi šetriť čas
• organizovanie porád
• 10 tipov ako byť profesionálna na porade
• čo všetko má obsahovať dobre napísaný zápis
• príprava prezentácií
• ako sa vyhnúť trapasom pri prezentáciách
• čo urobiť po skončení porady
• tipy ako zlepšiť dennú agendu
• ako servírovať dobrú kávu
• načo nezabudnúť pred odchodom na dovolenku
Vedieť robiť prehľadné reporty, prezentácie a excelovské tabuľky sú výsadou tých najšikovnejších asistentiek. Riešením konkrétnych príkladov sa naučíte tipy a triky ako ušetriť čas a zároveň
ako pripraviť prehľadné a funkčné tabuľky. V power pointe sa naučíte ako jednoducho pripraviť estetické prezentácie.
• voľba typu prezentácie, estetické pozadie • obsah prezentácie
• prechody snímok a výber efektu prechodu snímok
• tipy a triky pri samotnej prezentácií
• prepojenie na wordovský alebo excelovský dokument
• základy prezentačných zručností a práce s projektorom
• základy práce s excelom
• formátovanie buniek (čísla, percentá, eurá, desatinné miesta ...), kopírovanie buniek
• údaje - zoraďovanie, používanie filtrov, sumárov
• prepojenie buniek, tabuliek, listov
• jednoduché výpočty a funkcie
• jednoduché vytvorenie kontingenčnej tabuľky z údajov
• rýchle a efektívne vyhľadávanie v Googli (finančná správa, právne informácie, zákony)
• vyhľadávanie cenových ponúk na Googli
• vyhľadávanie pdf, xls, doc dokumentov na Googli (vzory zmlúv, formulárov, ...)
Cieľová skupina
- vedúci sekretariátov, sekretárky, tajomníčky
- asistentky konateľov, predsedov a členov predstavenstva
- asistentky manažérov
- asistentky úsekov, oddelení, tímov
- asistentky projektových útvarov
4 dňový kurz, školné 495€ resp. 455€ v závislosti od počtu účastníkov, strava a občerstvenie 95€, ubytovanie 105 €/samostatne, 65 €/na dvojke, ceny bez DPH. Zľava pre 3 účastníka 15% zo školného.