Detail kurzu

Interkultúrna komunikácia so zameraním na Čínu (interne, cena za skupinu)

MV Akadémia - manažérska vzdelávacia akadémia

Popis kurzu

Ciele:

  • Pochopíte, prečo sa – aspoň z nášho pohľadu – často Číňania chovajú celkom nepochopiteľne a ako ich konaniu vlastne porozumieť;

  • Zoznámite sa s tým, akú rolu má v Číne hierarchia a ako úspešne riadiť čínskych pracovníkov (a teda aj to, ako sa chovať k vášmu dodávateľovi) ;

  • Začnete tušiť, kedy a odkiaľ sa blížia problémy (pretože Číňania Vám to sami nepovedia) ;

  • Dozviete sa 5 tipov, ako si – i bez korupcie - získáte Vašich čínskych obchodných partnerov;

  • Zlepšíte svoje schopnosti s Číňanmi vyjednávať a dozviete sa, kto to bol Sun Tzu a prečo sa

    jeho vyjednávacie triky dodnes učia na všetkých čínských MBA;

  • Zistíte, ktorým 3 konverzačným témam je dobré sa v Číne vyhnúť (a ako to urobiť;

  • Poldňa teória, poldňa workshopovou formou priestor na diskusiu, otázky a odpovede 

    Školenie vieme realizovať v rámci celej Slovenskej republiky.

Obsah kurzu

  1. Účasťou získate:

  • oboznámenie účastníkov o čínskych obchodných vzťahoch

  • odlišnosti v rámci našej kultúry a čínskej

  • osvojenie základných schopností interkulturálnej komunikácie

  • komunikácia medzi obchodnými partnermi

  • konflikty a nedorozumenia medzi kultúrami, resp. eliminovať ich

  • verbálny a neverbálny prejav

  • manažérske štýly a ich rozdiely medzi kultúrami

  • interpersonálne vzťahy, príp. rozdiely

  • akceptovateľný a neakceptovateľný prejav v rámci interkulturálnej komunikácie

  • spoznanie novej kultúry ako takej- zvyky, tradície, zaujímavosti, mentalita, predsudky,... 

Cieľová skupina

Všetci, ktorí komunikujú s Čínskymi obchodnými partnermi
Poznámka k cene

Vaša investícia do vzdelávania obsahuje: jednodňový praktický tréning na mieru, s materiálmi, pre skupinu max. 15 účastníkov. Neobsahuje cestovné či ubytovacie náklady.

Hodnotenie




Organizátor