Detail kurzu

Reklamačné konanie v stavebných projektoch

Verlag Dashöfer, s.r.o.

Popis kurzu

Seminár je určený pracovníkom prípravy, investorským zložkám, pracovníkom oddelení ponúk, developerom, pracovníkom štátnej správy a technikom, ktorí pripravujú zmluvné podmienky pre projektové alebo stavebné práce, a tieto pripravujú alebo ich realizujú na základe akýchkoľvek Obchodných podmienok. Cieľom seminára je najmä prevencia a nastavenie postupov a vysvetlení, ktoré sa týkajú vád projektových a stavebných prác a záväzkov dodávateľa a poskytovateľov služieb, vyplývajúcich z týchto zmlúv.

Obsah kurzu

Reklamácie do odovzdania diela

  • Nástroje v zmluvách na uplatnenie reklamácií objednávateľa (definícia kvality diela, požadovaných výrobkov a materiálov)
  • Reklamačné konanie objednávateľa do odovzdania diela
  • Priebežné odstraňovanie vád počas výstavby a nástroje v zmluve (definícia a rozdelenie vád v zmluve, podstatné/nepodstatné, neodstrániteľné vady, lehoty atď.)
  • Definícia vád projektovej a technickej dokumentácie (podstatné/nepodstatné, s dopadom na cenu/termíny atď.)
  • Súpisy vád k prevzatiu diela (zásady) a ich odstraňovanie (vady v realizácii, vady technických a projektových podkladov k dielu)

Reklamácie po odovzdaní diela

  • Reklamačné konanie objednávateľa po odovzdaní diela
  • Nárokovanie odstránenia vád objednávateľom, nástroje v zmluve
  • Nečinnosť zhotoviteľa v prípade reklamačného konania
  • Jednoznačné priradenie vady v prípade viac dodávateľov stavby
  • Odstránenie vady objednávateľom na vlastné náklady, ďalší postup strán
  • Znalecký režim v prípade sporov vo veci vád a ich klasifikácie

Cieľová skupina

pre pracovníkov prípravy, investorské zložky, oddelenia ponúk, developerov, štátnu správu a technikov, všetkým záujemcom o problematiku

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
02 / 33 00 52 28
dana.janosikova@eseminare.sk

Hodnotenie




Organizátor