Detail kurzu

Techniky telefonovania – ako osloviť nových zákazníkov cez telefón

Verlag Dashöfer, s.r.o.

Popis kurzu

Cieľom školenia je naučiť účastníkov postoju, zásadám a praktickým technikám telefonického kontaktovania zákazníkov tak, aby boli schopní dohodnúť si viac stretnutí cez telefón. Súčasťou školenia je aj praktický nácvik, aby účastníci získali schopnosť ihneď použiť preberané techniky v praxi.

Obsah kurzu

  • V čom je zásadný rozdiel medzi telefonovaním kedysi a dnes
  • Čo je prvotným cieľom kontaktného telefonátu
  • Ako sa pred telefonovaním vnútorne nastaviť
  • Čo sa deje v hlave zákazníka, keď mu voláte
  • Aká má byť štruktúra kontaktného telefonátu
  • Ako sformulovať účinnú „návnadu“ (čím zaujať)
  • Ako reagovať na odmietnutia (Nemáme záujem, Už máme dodávateľa, Pošlite mi ponuku mailom atď.)
  • Aké sú ďalšie – náhradné ciele telefonátu (plán B a C)
  • Ako sa vyhnúť najčastejším námietkam počas telefonátu
  • Ako sa prebojovať cez asistentku
  • Čo je to stratégia „trójskeho koňa“
  • Ako si zorganizovať telefonovanie, aby generovalo dostatok stretnutí
  • Ako vyhodnocovať a zlepšovať úspešnosť telefonovania

Cieľová skupina

Cieľovou skupinou sú predajcovia a obchodní zástupcovia, ktorí aktívne vyhľadávajú a kontaktujú potenciálnych zákazníkov cez telefón; školenie je vhodné pre začiatočníkov aj pre pokročilých.

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
02 / 33 00 52 28
dana.janosikova@eseminare.sk

Hodnotenie




Organizátor