Detail kurzu

Dodávatelia a ich účasť vo verejnom obstarávaní - Mgr. Katarína Hreusová

Poradca podnikateľa, spol. s r.o.

Popis kurzu

Pre dodávateľov tovarov, služieb či stavebných prác, pripravujeme pod vedením Mgr. Kataríny praktické školenie, počas ktorého sa zorientujú v celom procese verejného obstarávania – a to od vyhľadávania verejných zákaziek vyhlásených v SR, cez online otváranie ponúk, vyhotovenie súťažných podkladov a povinnosti súvisiace s uzatvorením zmluvy až po špecifickejšie spojitosti, ako sú napr. revízne postupy, samoočisťovací mechanizmus či konflikt záujmov.

 

Ostrieľaná lektorka, ktorá bude školenie viesť, pôsobí zároveň ako vedúca oddelenia VO na Úrade pre verejné obstarávanie, a preto hneď z prvej ruky získate celý rad praktických informácií, napríklad:

  • ako vám vie pomôcť zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov,
  • ako zvýšiť svoje šance na úspech v jednotlivých súťažiach,
  • na čo si dať pozor pri súťažných podkladoch,
  • kedy stačí predložiť čestné vyhlásenie,
  • aké sú požiadavky na predmet zákazky,
  • ktoré systémy na el. komunikáciu sú v SR najpoužívanejšie,
  • ako sa brániť proti nezákonnému postupu verejného obstarávateľa
  • a mnoho ďalších.

 

Začínajúci i pokročilý dodávatelia určite uvítajú taktiež praktickú ukážku, ako vyplniť jednotný európsky formulár (JED), ktorého zostavenie v praxi často spôsobuje značné problémy.

Obsah kurzu

Popis

 Korona Safe: 

  • Meranie teploty pri vstupe do priestorov
  • Priebeh registrácie s náležitým odstupom
  • Dezinfekcia a ďalšie hygienické opatrenia v priestoroch
  • Odstup a sedenie podľa aktuálne platných nariadení
  • Hygienické opatrenia pri podávaní cateringu

 

Ako bonus získa každý účastník školenia zdarma:

  • Služby daňovej a mzdovej pohotovosti – odborníci odpovedajú na vaše otázky počas 30 dní

Program
  • Vymedzenie jednotlivých subjektov vo verejnom obstarávaní
  • Druhy zákaziek z hľadiska finančných limitov
  • Priebeh zákazky
  • Prípravné trhové konzultácie, stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky
  • Konflikt záujmov
  • Dokumenty k príprave ponuky
  • Vysvetľovanie súťažných podkladov
  • Podmienky účasti a ich preukázanie
  • Ako vyplniť Jednotný európsky formulár (JED)
  • Kedy stačí predložiť čestné vyhlásenie
  • Formy zapojenia dodávateľov do verejného obstarávania
  • Predkladanie ponúk, otváranie ponúk
  • Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti, vysvetľovanie, vylúčenie uchádzača
  • Samoočisťovací mechanizmus
  • Vyhodnocovanie ponúk, vysvetľovanie uchádzačov, vylúčenie ponuky
  • Mimoriadne nízka ponuka
  • Dva rovnaké návrhy na plnenie kritérií v ponuke
  • Revízne postupy - ako sa brániť proti nezákonnému postupu verejného obstarávateľa
  • Uzatvorenie zmluvy, zápis v RPVS
  • Vystavenie referencie, resp. ako postupovať ak verejný obstarávateľ referenciu nevystaví

 

HARMONOGRAM:
8.30 – 9.00 prezentácia účastníkov školenia

9.00 – 11.00 prednáška

11.00 – 12.00 obedová prestávka

12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou

 

PROFIL LEKTORA: 

Mgr. Katarína Hreusová

Pôsobí na pozícií vedúcej oddelenia verejného obstarávania na Úrade pre verejné obstarávanie. Má niekoľkoročné pracovné skúsenosti s verejnými zákazkami rôzneho druhu. Špecializuje sa na celý proces verejného obstarávania od prípravy až po realizáciu zmysle zákona o verejnom obstarávaní pre zákazky na dodanie tovaru, poskytnutie služieb, uskutočnenie stavebných prác, pripravuje dokumentáciu potrebnú pre zabezpečenie komplexného procesu VO, poskytuje metodickú činnosť v oblasti VO, realizuje školenia a poskytuje poradenstvo vo verejnom obstarávaní. V minulosti pracovala na pozícií vedúcej oddelenia verejného obstarávania v Žilinskom samosprávnom kraji.

Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenie, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.

Cieľová skupina

pre všetkých ktorých táto téma zaujíma ...
Hodnotenie




Organizátor