Detail kurzu

ONLINE - Pracovná etiketa a biznis protokol

OTIDEA s.r.o.

Popis kurzu

Dobré správanie a sebavedomé vystupovanie na profesionálnej úrovni patrí ku kľúčovej kvalifikácii každého človeka, ktorý je v akejkoľvek interakcii s inými ľuďmi. Základným cieľom našeho školenia je sprostredkovať účastníkom informácie o zaužívaných pravidlách pracovnej etikety ako aj o novinkách, ktoré moderná doba so sebou v etiketárnom správaní prináša.

Naučíme Vás, ako vystupovať na úrovni, ako sa správať a komunikovať ako profesionál, ako zanechávať v klientoch či zamestnancoch ten najlepší dojem a ako vnášať do svojho pracovného jednania tú správnu mieru empatie a asertivity.

Metodika:

brainstorming, diskusia, spätná väzba, nácvik, výmena rol, case studies, dotazníky, prednáška, myšlienkové mapy...

Obsah kurzu

- prvý dojem a ako ho robiť dokonalý (vchádzanie, zdravenie, predstavovanie sa, postoj a poloha tela...)

- vytvorte si na seba “Reklamu” alebo ako zaujať hneď v úvode

- zdravenie, oslovovanie, tykanie a vykanie podľa pracovnej etikety

- predsudky v etikete a ako ich prekonať

- paralingvistika alebo etiketárna forma reči alebo ako byť podľa spôsobu rozprávania ľuďom sympatický/á

 - reč tela podľa etikety (ako čítať reč tela u iných a ako ju ukrývať pred ostatnými, tipy a triky reči tela v profi prostredí, obchodnícke maniere)

 - pozitívne a negatívne náležitosti pracovnej komunikácie alebo ako komunikovať na úrovni v rôznych pracovných a hierarchických pozíciách

- podanie ruky podľa protokolu (nácvik, chyby, spätná väzba od lektora aj skupiny)

- telefonujte na jednotku alebo čo nerobiť, aby z vás nebol “buran na telefóne” (pravidlá a princípy pri telefonovaní, najčastejšie chyby a ako sa ich vyvarovať, kľúčové návyky pri telefonovaní...)

- netiketa a jej pravidlá, alebo etiketa a protokol na internete (ako mať správne mailovanie v malíčku)

- pracovné stretnutia a ich úskalia

- pracovný obed: ako ho absolvovať na úrovni a bez zádrhelov

- dress code a jeho veľká sila v pracovnej oblasti

- chyby v etikete a ako sa im vyhnúť

- vizitky, vizitky, všade samé vizitky alebo čo robiť s vizitkou (svojou, klientovou)

- spoločenská versus pracovná etiketa

- čo nie je zakázané, to je dovolené... naozaj?

- sebarozvojový plán šitý na mieru

Cieľová skupina

všetci, ktorí majú o túto tému záujem
Certifikát Potvrdenie účasti na seminári Poznámka k cene

V cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, náklady lektora, materiály pre účastníkov, online platforma

Kontaktná osoba

Ing. Adriana Matúšová
+421 914 124 580
adriana.matusova@otidea.sk

Hodnotenie




Organizátor