Detail kurzu
ONLINE - Pracovná etiketa a biznis protokol
OTIDEA s.r.o.
Popis kurzu
Dobré správanie a sebavedomé vystupovanie na profesionálnej úrovni patrí ku kľúčovej kvalifikácii každého človeka, ktorý je v akejkoľvek interakcii s inými ľuďmi. Základným cieľom našeho školenia je sprostredkovať účastníkom informácie o zaužívaných pravidlách pracovnej etikety ako aj o novinkách, ktoré moderná doba so sebou v etiketárnom správaní prináša.
Naučíme Vás, ako vystupovať na úrovni, ako sa správať a komunikovať ako profesionál, ako zanechávať v klientoch či zamestnancoch ten najlepší dojem a ako vnášať do svojho pracovného jednania tú správnu mieru empatie a asertivity.
Metodika:
brainstorming, diskusia, spätná väzba, nácvik, výmena rol, case studies, dotazníky, prednáška, myšlienkové mapy...
Obsah kurzu
- prvý dojem a ako ho robiť dokonalý (vchádzanie, zdravenie, predstavovanie sa, postoj a poloha tela...)
- vytvorte si na seba “Reklamu” alebo ako zaujať hneď v úvode
- zdravenie, oslovovanie, tykanie a vykanie podľa pracovnej etikety
- predsudky v etikete a ako ich prekonať
- paralingvistika alebo etiketárna forma reči alebo ako byť podľa spôsobu rozprávania ľuďom sympatický/á
- reč tela podľa etikety (ako čítať reč tela u iných a ako ju ukrývať pred ostatnými, tipy a triky reči tela v profi prostredí, obchodnícke maniere)
- pozitívne a negatívne náležitosti pracovnej komunikácie alebo ako komunikovať na úrovni v rôznych pracovných a hierarchických pozíciách
- podanie ruky podľa protokolu (nácvik, chyby, spätná väzba od lektora aj skupiny)
- telefonujte na jednotku alebo čo nerobiť, aby z vás nebol “buran na telefóne” (pravidlá a princípy pri telefonovaní, najčastejšie chyby a ako sa ich vyvarovať, kľúčové návyky pri telefonovaní...)
- netiketa a jej pravidlá, alebo etiketa a protokol na internete (ako mať správne mailovanie v malíčku)
- pracovné stretnutia a ich úskalia
- pracovný obed: ako ho absolvovať na úrovni a bez zádrhelov
- dress code a jeho veľká sila v pracovnej oblasti
- chyby v etikete a ako sa im vyhnúť
- vizitky, vizitky, všade samé vizitky alebo čo robiť s vizitkou (svojou, klientovou)
- spoločenská versus pracovná etiketa
- čo nie je zakázané, to je dovolené... naozaj?
- sebarozvojový plán šitý na mieru
Cieľová skupina
všetci, ktorí majú o túto tému záujemV cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, náklady lektora, materiály pre účastníkov, online platforma
Kontaktná osoba
Ing. Adriana Matúšová
+421 914 124 580
adriana.matusova@otidea.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality