Detail kurzu
Popis kurzu
Chcete urobiť niečo pre životné prostredie?
Chcete ponúkať environmentálne produkty a neviete ako na to?
Máte dojem, že marketing nie je vhodný pre environmentálne produkty?
Obsah kurzu
Ø Ako na ekoprodukty?
Ekologické produkty a spôsob ich prezentovania na trhu, vlastnosti a riziká posudzovania. EKO v rôznych podobách (bio, eko, fairtrade apod.)
Ø Produkt, čo má viac!
Cenové rozhodovanie v ekobiznise, konkurenčné ceny a nákladové ceny, komunikácia ceny pre ekoprodukty vo vnútornom prostredí firmy.Cieľová skupina
- Podnikatelia a zamestnanci firiem v oblasti výroby, distribúcie a predaja environmentálnych produktov
- Manažéri v malých a stredných podnikoch hľadajúci nové spôsoby rozvoja
- Marketingoví manažéri a manažéri predaja
V cene jedného modulu je zahrnutá výučba v rozsahu 8 hodín.
Kontaktná osoba
Jarolím Hraško
02/6729 5165, 0911 695 747
jarolim.hrasko@euba.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality