Detail kurzu

Popis kurzu

Chcete urobiť niečo pre životné prostredie?

Chcete ponúkať environmentálne produkty a neviete ako na to?

Máte dojem, že marketing nie je vhodný pre environmentálne produkty?


Obsah kurzu

Ø Ako na ekoprodukty? 

Ekologické produkty a spôsob ich prezentovania na trhu, vlastnosti a riziká posudzovania. EKO v rôznych podobách (bio, eko, fairtrade apod.)

 

Ø Produkt, čo má viac!

Cenové rozhodovanie v ekobiznise, konkurenčné ceny a nákladové ceny, komunikácia ceny pre ekoprodukty vo vnútornom prostredí firmy.

Cieľová skupina

  • Podnikatelia a zamestnanci firiem v oblasti výroby, distribúcie a predaja environmentálnych produktov

  • Manažéri v malých a stredných podnikoch hľadajúci nové spôsoby rozvoja

  • Marketingoví manažéri a manažéri predaja

Poznámka k cene

V cene jedného modulu je zahrnutá výučba v rozsahu 8 hodín.

Kontaktná osoba

Jarolím Hraško
02/6729 5165, 0911 695 747
jarolim.hrasko@euba.sk

Hodnotenie




Organizátor