Detail kurzu

Telefonická a e-mailová komunikácia v pracovnom prostredí

Centrum ďalšieho vzdelávania Univerzity Komenského

Popis kurzu

Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia tvorí neoddeliteľnú súčasť firemnej kultúry. Má určité štandardy a pravidiá, ktorých dodržiavanie môže mať výrazný vplyv na dosahovanie osobných či pracovných cieľov. Či už sa jedná o komunikáciu v internom alebo externom prostredí, je vizitkou nielen spoločnosti, ktorú zastupujeme, ale aj našej osoby.

Cieľom kurzu je osvojiť si zásady efektívnej telefonickej a e-mailovej komunikácie v pracovnom prostredí, eliminovať chyby, nedostatky a naučiť sa zvládať aj náročné komunikačné situácie (nahnevaný či pasívny klient, ospravedlnenie, reklamácia a pod.).

Obsah kurzu

·       Príprava na telefonovanie

·       Štruktúra aktívneho a pasívneho telefonátu

·       Najčastejšie bariéry a chyby v telefonovaní

·       Zásady úspešných telefonátov

·       Techniky kladenia otázok a detekcia potrieb klienta

·       Zvádnutie náročných a konfliktných situácií

·       Motivačné frázy, ukončenie a vyhodnotenie telefonického rozhovoru

·       Základné pravidlá e-mailovej komunikácie

·       Najčastejšie chyby pri písaní správ

·       Technika ospravedlnenia sa klientovi

·       Profesionálny postup pri reklamácii 

Cieľová skupina

Kurz je určený pre širokú verejnosť, majiteľov firiem, riadiacich pracovníkov všetkých stupňov, predajcov, asistentky, zamestnancov pôsobiacich  v oblasti styku s klientom, na zákazníckych linkách, ako aj pre každého, kto chce nadobudnúť sebavedomie v telefonickej a e-mailovej komunikácii v osobnom a pracovnom živote. 

Kontaktná osoba

Mgr. Barbora Kontrišová
+421 2/501 177 02
barbora.kontrisova@cdv.uniba.sk

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať