Detail kurzu
BRATISLAVA – Regionálny marketing v praxi pre štátnu a verejnú správu
OTIDEA s.r.o.
Popis kurzu
Metódy výuky: výklad, riešenie príkladov a prípadovej štúdie, prezentácia, riadená diskusia
Obsah kurzu
1. Úvod do problematiky regionálneho marketingu
základná terminológia
význam a špecifiká regionálneho marketingu
marketingové prostredie (mikro a makroprostredie), vzájomné vzťahy
2. Marketingové plánovanie a projekty
marketingová stratégia
význam marketingového plánovania
štruktúra a tvorba marketingového plánu
projekty zamerané na regióny, ich význam a príklady dobrej praxe
3. Marketingový mix
marketingový mix a jeho zložky
marketingová komunikácia
príklady, cvičenia
4. Prípadová štúdia
riešenie prípadovej štúdie
prezentácia výsledkov
5. Záverečný seminár
riadená diskusia
ukončenie
poznať čo všetko má obsahovať kvalitný marketingový plán a jeho jednotlivé časti
vedieť vytvoriť, analyzovať a prezentovať marketingový plán, so zameraním na rozvoj regiónu
vedieť posúdiť kvalitu marketingové plánu
Cieľová skupina
nositelia regionálneho marketingu (samospráva vyšších územných celkov, miest a obcí, štátna správa, firmy orientované na rozvoj územia – súkromné, občianske združenia, odborná verejnosť, pedagogickí pracovníci (ZŠ, SŠ, univerzity, VŠ), MVO, ostatní záujemcovia o danú problematikuV cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, náklady lektora, materiály pre účastníkov, občerstvenie behom celého dňa, teplé a studené nápoje, skvelá káva z kávovaru a stravný lístok na obed
Hodnotenie
Organizátor

Podobné kurzy
podľa názvu a lokality