Detail kurzu
Certifikovaný nákupca / Kurz manažér nákupu
ROMAN RESEARCH, s.r.o.
Popis kurzu
Na tréningu sa dôraz kladie na nájdenie tých oblastí, v ktorých sú ešte rezervy a z hľadiska nákupného manažmentu je priestor na zlepšenie. Zaujíma Vás vylepšovanie a zjednodušenie vašich nákupných procesov? Hľadáte zjednodušenie vašich postupov pri výbere dodávateľov? Chcete jednoducho, ale pri tom účinne hodnotiť svojich dodávateľov? Rozšírte, vymeňte a načerpajte nové poznatky a pracovné nástroje v oblasti nákupu. Kurz je tvorený v spolupráci s podnikmi, pričom sú v ňom zohľadnené súčasné potreby nadnárodných výrobných korporácií a zahraničných investorov, ktorí v súčasnosti pôsobia na Slovensku.
Obsah kurzu
MODUL A – NÁKUPNÝ MARKETING A ANALÝZA TRHU
nákupné stratégie a nákupný marketing, základy efektívneho riadenia vzťahov s dodávateľmi, organizovanie nákupu v priemyselných podnikoch, stratégie nákupných činností, umiestnenie nákupu v organizačnej štruktúre podniku, možnosti outsourcingu nákupu, úroveň dodávateľsko-odberateľských služieb, vznik a riadenie dodávateľských reťazcov, analýza a predpoveď vývoja trhu, hodnotenie cenových vplyvov, nové trendy v nákupnom manažmente
MODUL B – ZVYŠOVANIE VÝKONNOSTI DODÁVATEĽA
MODUL C – AUDIT, HODNOTENIE A VÝBER DODÁVATEĽOV
hodnotenie potencionálnych a prehodnotenie súčasných dodávateľov, prieskum nákupného trhu, hodnotenie - audit dodávateľa, výber parametrov hodnotenia, analýza výkonnosti dodávateľa, hodnotenie s využitím ukazovateľov výkonnosti, hodnotenie maticovou metódou a pomerovými ukazovateľmi, výstupy z hodnotenia a jeho nadväznosť na systémy ISO, integrácia dodávateľa k odberateľovi, stály dohľad odberateľa, výber strategického dodávateľa, elektronická podpora výberu dodávateľov, elektronický nákup
MODUL D – NÁKUPNÝ CONTROLLING A MERANIE VÝKONNOSTI NÁKUPU
ako účinne riadiť náklady na nákup a nájdenie kontrolných mechanizmov znižovania nákupných nákladov, controlling nákupu a jeho využitie pre efektívne plánovanie, štruktúra nákladov na nákup, odhaľovanie príčin chýb v oblasti nákupu a stanovenie protiopatrení, stanovenie ukazovateľov výkonnosti pre sledovanie sily a efektivity nákupu, plánovaná a skutočná cena, kvalita tovaru, termíny, spoľahlivosť dodávateľa
Cieľová skupina
- manažéri nákupu a logistiky
- procurement
- pracovníci nákupu a predaja
- purchase managers
4 dňový online kurz, školné zaplatené po 30.10.2020 je 899 €, ubytovanie 69 €/samostatne, 49 €/na dvojke, ceny bez DPH. Zľava pre 3 účastníka 10% zo školného.
Kontaktná osoba
Ing. Juraj Šapovalov
+421 910 777 885
info@romanresearch.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality