Detail kurzu

Certifikovaný nákupca

ROMAN RESEARCH, s.r.o.

Popis kurzu

4 dňový kurz v termínoch 
10.-11. apríl 2024
24.-25. apríl 2024
 
Alexandra Wellness Hotel Jánska Dolina Nízke Tatry

Na tréningu sa kladie dôraz na oblasti, v ktorých sú rezervy a z hľadiska nákupu je priestor na zlepšenie. Zaujíma Vás vylepšovanie a zjednodušenie nákupných procesov? Hľadáte zjednodušenie postupov pri výbere dodávateľov? Chcete jednoducho, ale pritom účinne hodnotiť dodávateľov? Rozšírte, vymeňte a načerpajte nové poznatky a pracovné nástroje v nákupe. Kurz je tvorený v spolupráci s podnikmi, pričom sú zohľadnené potreby nadnárodných korporácií a investorov, ktorí pôsobia na Slovensku.

Obsah kurzu

MODUL A  NÁKUPNÝ MARKETING A ANALÝZA TRHU

nákupné stratégie a nákupný marketing, základy efektívneho riadenia vzťahov s dodávateľmi, organizovanie nákupu v priemyselných podnikoch, stratégie nákupných činností, umiestnenie nákupu v organizačnej štruktúre podniku, možnosti outsourcingu nákupu, úroveň dodávateľsko-odberateľských služieb, vznik a riadenie dodávateľských reťazcov, analýza a predpoveď vývoja trhu, hodnotenie cenových vplyvov, nové trendy v nákupnom manažmente



MODUL B  ZVYŠOVANIE VÝKONNOSTI DODÁVATEĽA

stratégie budovania dobrých vzťahov s dodávateľmi, pooling nákupu pri vyhľadávaní dodávateľov, stanovenie ukazovateľov výkonnosti pre sledovanie sily a efektivity nákupu, zvýšenie efektivity a kontroly nákupu pomocou merateľných ukazovateľov a KPI, identifikácia potenciálu možného zlepšenia, overenie použiteľnosti postupov pre nákupné procesy, SWOT analýza nákupu a nákupného oddelenia, ABC analýza komodít a dodávateľov, komoditná matica, identifikácia, kvantifikácia a štrukturalizácia kľúčových komodít (materiál, subdodávky, energie,...), segmentácia dodávateľského trhu


MODUL C  AUDIT, HODNOTENIE A VÝBER DODÁVATEĽOV

hodnotenie potencionálnych a prehodnotenie súčasných dodávateľov, prieskum nákupného trhu, hodnotenie - audit dodávateľa, výber parametrov hodnotenia, analýza výkonnosti dodávateľa, hodnotenie s využitím ukazovateľov výkonnosti, hodnotenie maticovou metódou a pomerovými ukazovateľmi, výstupy z hodnotenia a jeho nadväznosť na systémy ISO, integrácia dodávateľa k odberateľovi, stály dohľad odberateľa, výber strategického dodávateľa, elektronická podpora výberu dodávateľov, elektronický nákup


PRIHLÁSTE SA EŠTE DNES ON-LINE NA WWW.ROMANRESE­ARCH.SK! PRIHLÁSIŤ SA NA TENTO KURZ SO VŠETKÝMI RIADNE VYPLNENÝMI ÚDAJMI VAŠEJ SPOLOČNOSTI JE POTREBNÉ PRIAMO NA NAŠOM WEBE WWW.ROMANRESE­ARCH.SK!


MODUL D  NÁKUPNÝ CONTROLLING A MERANIE VÝKONNOSTI NÁKUPU 

ako účinne riadiť náklady na nákup a nájdenie kontrolných mechanizmov znižovania nákupných nákladov, controlling nákupu a jeho využitie pre efektívne plánovanie, štruktúra nákladov na nákup, odhaľovanie príčin chýb v oblasti nákupu a stanovenie protiopatrení, stanovenie ukazovateľov výkonnosti pre sledovanie sily a efektivity nákupu, plánovaná a skutočná cena, kvalita tovaru, termíny, spoľahlivosť dodávateľa

Cieľová skupina

  • manažéri nákupu a logistiky
  • procurement
  • pracovníci nákupu a predaja
  • purchase managers
Certifikát Certifikát Corvinus (SK/ENG strieborný) Poznámka k cene

4 dňový kurz, školné 1099€, školné zaplatené po 2.4.2024 je 1299€, strava a občerstvenie 239€, ubytovanie 95 €/samostatne, 59 €/na dvojke, ceny bez DPH. Zľava pre 3 účastníka 15% zo školného.

Kontaktná osoba

Ing. Juraj Šapovalov
+421 910 777 885, +421 55 694 10 20
info@romanresearch.sk

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať