Detail kurzu
Change Management, Conflict Management, Absence Management (Management III)
CeMS, s.r.o.
Popis kurzu
Účastníci budú vedieť charakterizovať zákonitosti a riziká procesu zmeny, identifikovať príležitosti a naplánovať efektívnu zmenu, odkomunikovať ju, zvládať odpor voči nej a zapojiť rôzne typy prijímateľov do zmeny vhodnými stratégiami. Získajú vedomosti o zákonitostiach a príčinách konfliktov na pracovisku, spoznajú stratégie a techniky prevencie na zvládanie konfliktov. Nadobudnú tiež vedomosti o druhoch absencií a príčinách ich vzniku, dostanú návod ako komunikovať v prípade absencie zamestnancov, naučia sa predchádzať rizikám zlyhania ľudských zdrojov.
Obsah kurzu
- Ciele organizačných zmien - zmeny v technológiách, administratíve a ľuďoch
- Priebeh zmeny a orientácia činností manažéra - rozpoznanie potreby zmeny, plánovanie a získavanie jednotlivcov i skupiny pre zmenu, realizácia a organizovanie zmeny a jej konsolidácia, vyhodnotenie
- Prežívanie zmeny, angažovanosť jednotlivých typov - iniciátor, realizátor, nasledovník, konzervatívec,rebel a ich podpora pri zvládaní zmien
- Najčastejšie chyby pri zavádzaní zmien a stratégie zvládania odporu
- Efektívna komunikácia vízie v procese zmeny
- Čo je to konflikt a aké sú jeho príčiny na pracovisku
- Zdroje a typy konfliktov
- Spôsoby zaobchádzania s konfliktom - integrácia, dominovanie, kompromis, vyhovenie a vyhnutie.V ktorej situácii ich využiť, aké sú ich prednosti a rezervy, autodiagnostika
- Rozlišovanie druhov absencií, príčiny absencie a možnosti odhalenia správnej príčiny, individuálne posúdenie absencie
- Možnosti v oblasti znižovania počtu absencií a predchádzanie absenciám
- Manažment a riadenie absencií, plánovanie absencií, príprava na zvýšený počet absencií a riziká z toho vyplývajúce
Certifikát
osvedčenie o absolvovaní školenia
Poznámka k cene
v cene je zahrnuté občerstvenie, obed, učebný materiál, pero, vystavenie osvedčenia
Kontaktná osoba
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality