Detail kurzu

Popis kurzu

Prečo prísť na tento seminár? Tento intenzívny dvojdňový seminár vám pomôže dostatočne objasniť význam trhovej orientácie spoločnosti.

Čo získate?

  • budete vedieť definovať význam trhovej orientácie spoločnosti pochopíte funkciu marketingu pri koordinácii všetkých funkcií v spoločnosti
  • naučíte sa používať a rozumieť marketingovej terminológii
  • uvedomíte si význam stanovenia cieľov a stratégií pre budúci rozvoj spoločnosti
  • pochopíte význam podielu svojej osoby pri vytváraní identity spoločnosti
  • získate schopnosť aplikovať získané vedomosti do svojej praxe

Obsah kurzu

Štruktúra programu

  • úvod do marketingu, ako správne porozumieť pojmu marketing
  • trhová orientácia spoločnosti, pôsobenie marketingu v organizačnej štruktúre spoločnosti
  • ako zostaviť marketingový plán
  • orientácia v základných ukazovateľoch trhu, ukážka výpočtu a interpretácie vybraných ukazovateľov
  • pôsobenie konkurencie, ako zostaviť profil konkurencie
  • ako porozumieť roli zákazníka, princípy segmentácie trhu
  • ekonomické minimum, ako porozumieť vzťahu marketingu a ekonomicky spoločnosti
  • význam analýzy SWOT pre stanovenie cieľov a strategických možností rozvoja spoločnosti
  • ako realizovať strategické rozhodnutia spoločnosti, vysvetlenie pojmu marketingový mix
  • stručne o sortimente spoločnosti, pôsobenie ceny, praktické poznatky
  • ako porozumieť termínom komunikačný mix a komunikačné plánovanie

Cieľová skupina

Komu je seminár určený?

  • manažérom a špecialistom, ktorí potrebujú rámcové informácie o marketingových procesoch
Poznámka k cene

Zľava pre klientov VKC INTENZÍVA, 315 EUR bez DPH (378 EUR s DPH)

Kontaktná osoba

Ilona Hegerová
+421 2/682 865 74
kurzy@intenziva.sk

Hodnotenie




Organizátor