Detail kurzu

One-to-One Marketing

SAS Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

Účastníci každého z uvedených školení získajú podrobnejší prehľad o aktivitách a ich automatizácii v oblasti Customer Intelligence, o rozdieloch medzi strategickým, operatívnym a analytickým CRM. Ukážka skutočných príkladov z praxe, vďaka ktorým sa naučíte porozumieť napríklad oblastiam ako sú krížový predaj, retencia, segmentácia zákazníkov, odhadovanie životného cyklu zákazníka, vedenie a optimalizovanie marketingových kampaní.

Obsah kurzu

Definícia Customer Intelligence

Analytická Customer Intelligence – ako vytvoriť pohľad na zákazníka:

Jeden pohľad na zákazníka Zákaznícka segmentácia a profiling Predikovanie správania sa zákazníka

  • Next Best Offer
  • Krížový a navyšovací predaj
  • Zákaznícka retencia
  • Hodnota životného cyklu zákazníka
  • Sledovanie správania sa zákazníka na webe

Operatívna Customer Intelligence – choreografia zákazníckych interakcií

  • Riadenie kampaní
  • Event- Based Marketing
  • Marketing v reálnom čase
  • Optimalizácia marketingových aktivít
  • Strategic Customer Intelligence
  • Riadenie a reporting

Optimalizácia marketingového mixu Riadenie marketingovej výkonnosti

Cieľová skupina

marketingoví špecialisti, segmentoví manažéri, tím lídri, zákaznícke, kontaktné centrá, atď.

Poznámka k cene

Cena za uzavreté školenie, ktoré sa robí pre 1 spoločnosť pri max. počte 8 ľudí je 1200 EUR.Dohoda je možné pri termíne i obsahu školenia.

Kontaktná osoba

Katarína Šušaníková
+421 2/577 809 11
education@svk.sas.com

Hodnotenie




Organizátor