Detail kurzu

Produktový manažment

a_set, s.r.o.

Popis kurzu

Úspešný produktový manažér pozná trh, je kreatívny pri tvorbe produktov a vie marketovať produkt.

Cieľom školenia je sprostredkovať informácie o produktovom manažmente, analýze trhu, analýze produktov, porovnaní so zameraním na pohľad vlastných produktov v konkurenčnom poli,  trhovom správaní sa firiem, tvorbe produktov, inováciách a úlohe marketingu.

Účastníci sa naučia navrhovať, implementovať  a marketingovo podporovať služby a produkty. Spoločne s lektorom budú mať možnosť prejsť procesom produktového manažmentu a prejdú si väzby na ostatné činnosti. Podporíme rozvoj zručností a znalostí produktových manažérov.

Obsah kurzu

1.  Účel pozície a kompetencie produktového manažéra
v náplň práce
v zručnosti, vedomosti a vlastnosti produktového manažéra - "must" a "nice to have"
2.  Analýzy a znalosť trhu, analýza konkurencie, trendy
v Makroprostredie, ekonomika, spoločenské a legislatívne prostredie
• hospodárska situácia krajiny -  výkonnosť hospodárstva, kúpna sila, všeobecná nálada občanov
• politicka situácia - je nám politika priaznivo naklonená? Akú legislatívu, daňové zákony, podporu môžeme očakávať?
• Legislatíva
• Životné prostredie
• Technológie
• Verejná mienka a mapa postojov
• Trh pracovných síl a jeho vplyv na naše podnikanie
• Kultúrne vplyvy – čo je v danej kultúre prípustné a čo nie
• Trendy – čo je „in“ a čo nie, čo môžeme preniesť z  iného trhu a čo nie, čo je opakom trendu
• Infraštruktúra
• Dodávatelia
v Analýza konkurencie – kto je náš konkurent, ako urobiť správnu analýzu
3. Nástroje produktového manažmentu
v BCG Matrix
- ako správne analyzovať produktové portfólio
v Pozičná mapa
- jeden z najdôležitejších nástrojov na rozhodovanie o budúcom smere vývoja produktov
- možnosti tvorby pozičnej mapy
v USP
- pochopenie vlastnej jedinečnosti
- na čo všetko môžem využiť USP
v SWOT
- SWOT pozná každý, ale len málokto ju robí dobre
4. Kvalita a úspech -  House of quality
5.            Možnosti tvorba nového produktu
v prečo vlastne potrebujeme nový produkt?
v diverzifikácia a inovácia
6. Proces inovácie - spôsoby a prístupy
7. Dôležitosť marketingu - čo je dobrý marketing a ako marketing predáva

Cieľová skupina

Kurz je určený pre:

  • Produktových manažérov
  • špecialistov PR a marketingu
  • majiteľov malých a stredných podnikov
  • podnikateľov
  • všetkých tých, ktorí chcú získať vedomosti z oblasti PM
Certifikát Účastník obdrží osvedčenie o účasti Poznámka k cene

pri účasti dvoch účastníkov z jednej spoločnosti jeden platí celú cenu, druhý má 30% zľavu

Kontaktná osoba

Ing. Iveta Uhrová
0903734646
iveta.uhrova@a-set.sk

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať