Detail kurzu

Získanie zákazníka odmietajúceho spoluprácu

PERMAN-MK spol. s r.o.

Popis kurzu

  • dať účastníkom tréningu zručnosti, ktoré pomáhajú vzbudiť záujem zákazníkov o produkty a k následnému získaniu zákazníkov
  • umožniť účastníkom tréningového programu získať vybrané metódy na zvýšenie úspechu pri ovplyvňovaní zákazníkov

Obsah kurzu

Beanchmarking – posilnenie dôvery reprezentantov v spoločnosti a produkty

  • Zmapovanie a zjednotenie výhod, nevýhod, predností firmy a produktov v porovnaní s konkurenciou
  • Definovanie pozície spoločnosti a produktov na Slovenskom trhu – trhový vodca, vyzývateľ, nasledovateľ, troškár
  • Vytvorenie katalógu náročných námietok a argumentov pre zvládnutie zákazníkov

Definovanie postupu práce so zákazníkmi, ktorí doteraz odmietali spoluprácu

  • Zmapovanie a vytvorenie zoznamu potencionálnych zákazníkov
  • Ako získavať informácie potrebné pre získanie zákazníka a ako využiť tieto informácie pri zaujatí zákazníka a pri následnom ponúknutí a predaji produktov

Oslovenie zákazníkov, ktorí doteraz odmietali spoluprácu

  • Zásady oslovenia zákazníka, ktorý doteraz odmietal spoluprácu
  • Návrh stratégie presviedčania k osobnému stretnutiu, argumentácia, zvládanie odmietania a námietok v telefóne, dohodnutie stretnutia

Akvizícia – stretnutie so zákazníkom

  • Vedenie obchodného rokovania so zákazníkom. Získavanie nového zákazníka a predaj po predaji
  • Zisťovanie potenciálu zákazníka
  • Nástroje psychológie v obchodnom rokovaní, voľba vhodnej stratégie ich ovplyvňovania
  • Kvalita služieb ako nástroj úspešnej akvizície

Cieľová skupina

Reprezentanti spoločnosti, obchodní manažéri, obchodní zástupcovia.

Kontaktná osoba

Daniela Klačanská
+421 2/434 280 70
asistentka@perman-mk.sk

Hodnotenie




Organizátor