Detail kurzu

SPRÁVA REGISTRATÚRY V ROKU 2019 - AKTUÁLNE LEGISLATÍVNE ZMENY

Poradca podnikateľa, spol. s r.o.

Popis kurzu

ináša viaceré úpravy v procese správy dokumentu a spisu najmä pre orgány verejnej moci v rámci ich výkonu verejnej moci elektronicky. Pôvodcovia registratúry, ktorí sú orgánmi verejnej moci si následne do 1. júna 2019 musia zosúladiť vlastné registratúrne poriadky s ustanoveniami predmetnej novely vyhlášky. Do svojej praxe budú musieť zaviesť nové pravidlá manipulácie s elektronickými podaniami, ich spracúvaní, ukladaní kombinovaných spisov, využívaní plnej funkcionality IS na správu registratúry, ako aj modulu elektronického úradného doručovania a v neposlednom rade nové pravidlá administrácie pri manipulovaní s registratúrnymi záznamami obsahujúcimi utajované skutočnosti. Využite preto jedinečnú príležitosť získať informácie priamo od tvorcov novely predmetnej vyhlášky.

Obsah kurzu

  • Platná legislatíva v oblasti správy dokumentov – aktuálne novinky a zmeny
  • Tvorba/úprava registratúrneho poriadku a registratúrne­ho plánu
  • Efektívna správa registratúry – príjem, evidovanie, tvorba spisov, spracovanie, elektronické odosielanie a ukladanie neelektronických záznamov, stanovenie procesných úkonov pri správe dokumentov, nové pravidlá pre prístup k nim – podľa novely vyhlášky MV SR o podrobnostiach výkonu správy registratúry orgánov verejnej moci
  • Pripravovaná novela výnosu č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre informačné systémy na správu registratúry
  • Povinnosti pri správe elektronickej registratúry – manipulácia s e-dokumentmi v procese ich spracovania (obeh, spracovateľské procesy, schvaľovací proces, autorizácia, vyťažovanie informácií)
  • Agendové informačné systémy (osobitne evidencie) – novinky v manipulácii so špeciálnymi typmi dokumentov (personálne, účtovné a pod.)
  • Vyraďovacie konanie – nový spôsob predkladania návrhov na vyradenie

LEKTOR ŠKOLENIA: Mgr. Mária Mrižová, PhD., ministerstvo vnútra SR, metodička registratúr a správy dokumentov, spoluautorka legislatívnych zmi­en.

HARMONOGRAM:

  • 08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
  • 09.00 – 11.00 prednáška
  • 11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
  • 12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.

Poznámka k cene

Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.

Hodnotenie




Organizátor