Detail kurzu
Marketing za drobné
Rastislav Strhan - Alan Sorbus
Popis kurzu
Zvažujete každé €uro a výdavky na marketing a reklamu sa Vám preto zdajú zbytočné? Kníh o tom ako robiť marketing za milóny €uro je množstvo, ale ako urobiť úspešný marketing ak na to máte desiatky či stovky €uro? Nie je to nemožné, súčasná doba umožňuje byť úspešný aj s nízkymi nákladmi.
Obsah kurzu
Stručná charakteristika kurzu Cieľom kurzu je naučiť živnostníkov, podnikateľov pracovníkov marketingovému mysleniu a urobiť základné marketingové rozhodnutia bez veľkých výdavkov. a odbytu pracovať s kvalitou ako marketingovým a komunikačným nástrojom. Ak má byť kvalita nástrojov zvyšovania konkurenčnej schopnosti organizácie nemôže predovšetkým pri spotrebných tovaroch zostať zodpovednosťou výroby. Naopak bez strategického začlenenia do komunikácie a marketingu nie je možné dosiahnuť návratnosť prostriedkov investovaných do kvality vo výrobe. Témy
- podstata podnikania v malých podmienkach
- konkurencia a spolupráca na miestnom trhu
- spotrebiteľ a jeho vymedzenie pre malé subjekty
- produkt, jeho vymedzenie a konkurenčná výhoda
- komunikácia s nízkym rozpočtom
- cenové rozhodnutia bez vedy
Cieľová skupina
- začínajúci a malí podnikatelia
- živnostníci a organizátori akcií s malých rozpočtom
- predajcovia a dovozcovia s obmedzenými finančnými skupinami
- pracovníci obchodných a marketingových oddelení bez marketingového vzdelania
2-5 na spoločnej prihláške 65 €
Kontaktná osoba
Rastislav Strhan
+421 905 721 287
rastislav.strhan@gmail.com