Detail kurzu

Popis kurzu

Zvažujete každé €uro a výdavky na marketing a reklamu sa Vám preto zdajú zbytočné? Kníh o tom ako robiť marketing za milóny €uro je množstvo, ale ako urobiť úspešný marketing ak na to máte desiatky či stovky €uro? Nie je to nemožné, súčasná doba umožňuje byť úspešný aj s nízkymi nákladmi.

Obsah kurzu

Stručná charakteristika kurzu Cieľom kurzu je naučiť živnostníkov, podnikateľov pracovníkov marketingovému mysleniu a urobiť základné marketingové rozhodnutia bez veľkých výdavkov. a odbytu pracovať s kvalitou ako marketingovým a komunikačným nástrojom. Ak má byť kvalita nástrojov zvyšovania konkurenčnej schopnosti organizácie nemôže predovšetkým pri spotrebných tovaroch zostať zodpovednosťou výroby. Naopak bez strategického začlenenia do komunikácie a marketingu nie je možné dosiahnuť návratnosť prostriedkov investovaných do kvality vo výrobe. Témy

  • podstata podnikania v malých podmienkach
  • konkurencia a spolupráca na miestnom trhu
  • spotrebiteľ a jeho vymedzenie pre malé subjekty
  • produkt, jeho vymedzenie a konkurenčná výhoda
  • komunikácia s nízkym rozpočtom
  • cenové rozhodnutia bez vedy

Cieľová skupina

  • začínajúci a malí podnikatelia
  • živnostníci a organizátori akcií s malých rozpočtom
  • predajcovia a dovozcovia s obmedzenými finančnými skupinami
  • pracovníci obchodných a marketingových oddelení bez marketingového vzdelania
Poznámka k cene

2-5 na spoločnej prihláške 65 €

Kontaktná osoba

Rastislav Strhan
+421 905 721 287
rastislav.strhan@gmail.com

Hodnotenie




Organizátor