Detail kurzu

Rozvoj obchodných zručností

KVT vzdelávanie s.r.o.

Popis kurzu

Tréning slúži na nadobudnutie a zlepšenie rôznych techník, vedomostí a zručností, ktoré účastníkom pomôžu pri rozvoji svojej osobnosti. Absolvent po skončení školenia zvládne základné zákonitosti starostlivosti o klienta, bude poznať metódy a techniky vedenia obchodného rozhovoru, dokážete odhadnúť partnera a dešifrovať verbálne aj neverbálne signály, dokáže si vypracovať stratégiu a viesť obchodný rozhovor v prospech firmy. Súčasťou školenia je aj praktický nácvik na modelových situáciách.

Obsah kurzu

Osnova kurzu

  • Úvod do problematiky
  • Starostlivosť o klientov – zásady a princípy
  • Štruktúra a fázy obchodného rozhovoru, typológia klientov, sumarizácia informácií o zákazníkoch
  • Techniky a taktiky rokovania, techniky zmeny správania
  • Ako identifikovať potreby zákazníka, aktívne počúvanie
  • Vyjednávanie – typy vyjednávačov a partnerov
  • Nátlakové taktiky a obrana voči ním, obrana voči nečistým trikom
  • Námietky – zvládanie a druhy námietok, typy reakcií na námietky
  • Signály, ktoré vedú k uzavretiu obchodu, ako uzavrieť obchod
  • Cesty k dohode na princípoch uspokojenia oboch strán
  • Praktické úlohy a modelové situácie na nácvik obchodných zručností

Cieľová skupina

Požadované vstupné znalosti

  • Základné komunikačné zručnosti.
Certifikát Certifikát o absolvovaní kurzu

Kontaktná osoba

Mgr. Tomáš Puskás, Matej Bilík - prosím pri Vašom záujme o školenia sa dopytujte na uvedené kontaktné osoby.
+421 905 591 722
kvt@kvt.sk

Hodnotenie




Organizátor