Detail kurzu
Rozvoj obchodných zručností
KVT vzdelávanie s.r.o.
Popis kurzu
Tréning slúži na nadobudnutie a zlepšenie rôznych techník, vedomostí a zručností, ktoré účastníkom pomôžu pri rozvoji svojej osobnosti. Absolvent po skončení školenia zvládne základné zákonitosti starostlivosti o klienta, bude poznať metódy a techniky vedenia obchodného rozhovoru, dokážete odhadnúť partnera a dešifrovať verbálne aj neverbálne signály, dokáže si vypracovať stratégiu a viesť obchodný rozhovor v prospech firmy. Súčasťou školenia je aj praktický nácvik na modelových situáciách.
Obsah kurzu
Osnova kurzu
- Úvod do problematiky
- Starostlivosť o klientov – zásady a princípy
- Štruktúra a fázy obchodného rozhovoru, typológia klientov, sumarizácia informácií o zákazníkoch
- Techniky a taktiky rokovania, techniky zmeny správania
- Ako identifikovať potreby zákazníka, aktívne počúvanie
- Vyjednávanie – typy vyjednávačov a partnerov
- Nátlakové taktiky a obrana voči ním, obrana voči nečistým trikom
- Námietky – zvládanie a druhy námietok, typy reakcií na námietky
- Signály, ktoré vedú k uzavretiu obchodu, ako uzavrieť obchod
- Cesty k dohode na princípoch uspokojenia oboch strán
- Praktické úlohy a modelové situácie na nácvik obchodných zručností
Cieľová skupina
Požadované vstupné znalosti
- Základné komunikačné zručnosti.
Kontaktná osoba
Mgr. Tomáš Puskás, Matej Bilík - prosím pri Vašom záujme o školenia sa dopytujte na uvedené kontaktné osoby.
+421 905 591 722
kvt@kvt.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality