Detail kurzu

KOMUNIKAČNÁ A MEDIÁLNA STRATÉGIA

Time is, s.r.o

Popis kurzu

Na tomto jedinečnom WORKSHOPE Vám skúsení lektori, ktorí vychádzajú priamo z praxe, priblížia tvorbu komunikačnej a mediálnej stratégie a postupy pri krízovej komunikácii. Taktiež sa dozviete exkluzívne informácie zo zákulisia mediálnej scény a spôsob komunikácie s novinármi, vrátane navodenia modelových situácií a ich praktických riešení. Súčasťou školenia je obed s lektormi a individuálne poradenstvo.

Obsah kurzu

  • MEDIÁLNA STRATÉGIA, KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA – Daša Matejčíková – Expertka na krízovú komunikáciu a stratégiu
  • KOMUNIKAČNÁ STRATÉGIA – Miroslava Kernová – Šéfredaktorka webu o médiách, reklame a marketingu omediach.com
  • KOMUNIKAČNÉ CHYBY A TIPY Z PRAXE – Milan Žitný – Mediálny a komunikačný poradca a bezpečnostný analytik
  • Praktické cvičenia
  • Individuálne poradenstvo

Cieľová skupina

  • obchodní a marketingoví riaditelia
  • pracovníci v oblasti marketingu a PR
  • riaditelia spoločností
  • ľudia na pozíciách, ktorých súčasťou je komunikácia s novinármi
Poznámka k cene

V prípade poldenného kurzu cena 85 Eur s DPH

Kontaktná osoba

Václav Michalčík
+421 918 555 853
vaclav.michalcik@time-is.eu

Hodnotenie




Organizátor