Detail kurzu

Nízkorozpočtový marketing

Martin Mišík-M Consulting

Popis kurzu

Naučiť účastníkov moderné metódy marketingu – ako efektívne a s minimálnymi nákladmi do firmy pritiahnuť nových zákazníkov.

Obsah kurzu

  • dva ciele a tri úlohy marketingu vo firme,
  • tri piliere marketingu,
  • ako sa odlíšiť od konkurencie,
  • 4 stratégie marketingu,
  • 7 najväčších chýb v marketingu,
  • 13 nástrojov nízkorozpočtového marketingu,
  • nástroje s využitím internetu (web, blog, e-mail marketing atď.)
  • off-line nástroje (strategické partnerstvá, networking, odporúčania a pod.)
  • vytvorenie marketingového plánu na 1 stranu A4.

Cieľová skupina

Majitelia, konatelia, riaditelia, marketingoví manažéri malých a stredných firiem, ktoré predávajú odborné služby alebo sofisitkovanejšie riešenia. Kurz nie je vhodný pre firmy predávajúce rýchloobrátkový alebo spotrebný tovar.

Poznámka k cene

Súčsťou ceny je školenie, materiály, obedy a občerstvenie. Ubytovanie NIE JE v cene zahrnuté.

Kontaktná osoba

Martin Mišík
+421 905 470 869
martin@akopredavat.sk

Hodnotenie




Organizátor