Detail kurzu

Popis kurzu

Všeobecným zámerom kurzu je rozvinúť Vaše marketingové vedomosti a zručnosti a bezprostredne ich aplikovať na vytvorenie prijateľného, ale účinného marketingového plánu pre Váš výrobok/službu a pre Vašu firmu.

Môžete očakávať, že:

  • nadobudnete znalosť prvkov úspešného marketingového plá­nu
  • pochopíte prinajmenšom 10 marketingových metód a výhody a nevýhody každej z nich
  • získate zručnosť vo voľbe marketingových metód, ktoré sú vzhľadom na Váš výrobok alebo službu najefektívnejšie z hľadiska nákladov
  • nadobudnete poznatky a zručnosť v aplikovaní analýzy nákladov a návratnosti na Váš plán
  • si rozviniete svoje zručnosti prípravou konkrétneho písomného marketingového plánu pre Vašu firmu. Podstata spočíva v tom, že: implementácia Vášho marketingového plánu Vám

prinesie zvýšený objem predaja pri súčasnom zlepšení zisku a s nižšími nákladmi.

Obsah kurzu

Kľúčové témy

  • Základné prvky marketingového plánu
  • Situačná analýza
  • Analyzovanie príležitostí a stanovovanie cieľov
  • Sme/môžeme byť jedineční
  • Komunikácia prostredníctvom marketingových metód
  • Využívanie vstupov zo strany zákazníkov
  • Cenotvorba
  • Vytváranie marketingového plánu
  • Získavanie súhlasu s plánom
  • Meranie úspechu a návratnosti
  • Opakovanie a zdokonaľovanie procesu

Cieľová skupina

Účastníci môžu byť nováčikmi alebo ostrieľanými profesionálmi v oblasti podnikania, obchodu a marketingu. Všetci majú obvykle tie isté všeobecné ciele – stať sa spôsobilejšími a profesionálnejšími vo svojej práci.

Kontaktná osoba

Alena Múčková
+421 2/682 036 82
alena.muckova@paneurouni.com

Hodnotenie




Organizátor