Detail kurzu

Popis kurzu

Odpovedať na otázku čo všetko merchandising v sebe obsahuje. Dozvieme sa ako vhodným vyložením a označením tovaru na správnom mieste v predajni ovplyvníme nákupné rozhodnutie zákazníka a prečo? Pozrieme sa na najnovšie trendy merchandisingu vo svete. Zistíme, aký merchandising je vhodný v rôznych predajných kanáloch a povieme si základné informácie o riadení kategórie(category managemente). A taktiež sa pozrieme na vyloženie tovaru očami zákazníka. Ukážeme si nástroje a precvičíme si postupy ,,Ako dosiahnuť optimálny spôsob vyloženia tovaru a ako dosiahnuť súhlas rozhodujúcej osoby.

Obsah kurzu

praktické cvičenia, uvítame konkrétne otázky z každodennej praxe na ktoré Vám odpovieme a odporučíme riešenie. Tréner má dlhoročné praktické skúsenosti v oblasti rýchlo obrátkového obchodu (Unilever, Coca-Cola)a merchandisingu.

Cieľová skupina

Obchodní zástupcovia, zamestnanci merchandisingových agentúr, Key Account Manageri, Area Sales Manageri, obchodníci, predavači, majitelia predajní, pracovníci marketingových oddelení…jednoducho všetci, ktorí pomocou správneho vyloženia, označenia tovaru na správnom mieste potrebujú ovplyvniť nákupné rozhodnutie zákazníka, tak aby sme dosiahli nárast predaja našich výrobkov.

Kontaktná osoba

Dušan Nemčko
+421 911 421 331
salesteam@salesteam.sk

Hodnotenie




Organizátor