Detail kurzu
Ako predať kvalitu?
Rastislav Strhan - Alan Sorbus
Popis kurzu
Považujete Vaše produkty za kvalitné? Máte napriek tomu problémy z odbytom? Často sa dozviete, že Vaše výrobky nepovažujú zákazníci za dostatočne kvalitné?
Myslíte si, že je to chyba Vašich zákazníkov a spotrebiteľov?
Kvalitné produkty sú Vám nanič, ak Váš spotrebiteľ nebude vnímať ich kvalitu! Nestačí vyrobiť kvalitu, MUSÍTE JU VEDIEŤ PREDAŤ!
Obsah kurzu
- Čo je kvalita? Skutočne myslíme na to isté? Ako sa dá definovať a vymedziť kvalita rozličným spôsobom?
- Ako vnímajú zákazníci, odberatelia, spotrebitelia kvalitu? Ako sa dajú zistiť požiadavky spotrebiteľov?
- Vedia spotrebitelia akú kvalitu dostávajú? Majú informácie pre správne rozhodnutia?
- Dali sme spotrebiteľom dostatok informácií o kvalite produktov? Ako ich hodnoverne informovať?
Cieľová skupina
- Marketingoví pracovníci predovšetkým v malých a stredných podnikoch
- Produktoví manažéri, resp. manažéri značky
- Vrcholoví manažéri a podnikatelia v malých a stredných podnikoch
- Pracovníci reklamných a marketingových organizácií
Kurz je otvorený aj pre iných záujemcov, ktorí chcú pochopiť ako sa môže preniesť kvalita z výrobného pásu do marketingu a vďaka tomu premeniť na spokojnosť zákazníka.
2-5 na spoločnej prihláške 65 €
Kontaktná osoba
Rastislav Strhan
+421 905 721 287
rastislav.strhan@gmail.com